copyright

VRM ir „Kurk Lietuvai“ rengiamame seminare bus gilinamasi į klientų aptarnavimo iššūkius

Data

2019 12 11

Įvertinimas
3
viceministras_red.jpg

Šiandien Vidaus reikalų ministerijoje vykusiame seminare „Efektyvus klientų aptarnavimas – kaip tai pasiekti?“ savo patirtį apie sėkmingą klientų aptarnavimą skleidė viešojo ir privataus sektoriaus profesionalai. 

„Klientų aptarnavimas viešajame sektoriuje yra ypač svarbus jau vien dėl to, kad kiekvienąkart suteikdami paslaugą ar spręsdami problemą mes atstovaujame visai valstybei – kiekvienas susidūrimas su mūsų piliečiais rodo, kokia ta valstybė iš tiesų yra – draugiška, paslaugi ir orientuota į rezultatą ar paskendusi biurokratijoje ir nereikalinguose procesuose. Džiaugiuosi, kad Migracijos departamentas yra imli naujovėms ir tobulėjimui organizacija, o „Kurk Lietuvai“ projektas savo iniciatyvomis skiria dėmesio  šiai sričiai“, – sakė vidaus reikalų viceministras Tautvydas Tamulevičius.

Gerosios užsienio praktikos pritaikymo programos „Kurk Lietuvai“ iniciatyva rengiami mokymai yra skirti visoje Lietuvoje dirbantiems Migracijos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos specialistams, tačiau juose dalyvauti buvo kviečiami ir kitų viešojo sektoriaus institucijų, ministerijų atstovai, nuolat teikiantys viešąsias paslaugas ir bendraujantys su klientais.

Savo sukaupta patirtimi standartizuojant klientų aptarnavimo procesus, taip pat ir praktiniais patarimais, kaip įveikti kylančius iššūkius, dalijosi vienas pirmaujančių pasaulyje kontaktų centrų, teikiančių profesionalias klientų aptarnavimo valdymo paslaugas „Transcom“, taip pat finansinių paslaugų ir informacinių technologijų bendrovės „Western Union“, SEB banko, Lietuvos transporto saugos administracijos, „Sodros“ atstovai. 

Renginys vyko  „Kurk Lietuvai" iniciatyva,  bendardarbiaujant su  Migracijos departamentu.  Šiuo metu  „Kurk Lietuvai"  Migracijos departamente vykdo  projektą   Pasiūlymų dėl klientų aptarnavimo kokybės standarto diegimo rengimas. Mokymai buvo viena iš šio projekto dalių. Artimiausiu metu interneto svetainėje www.migracija.lt bus paskelbtas ir klientų dažniausiai užduodamų klausimų sąvadas, kuris, tikimasi, ženkliai prisidės prie informacijos prieinamumo migracijos klausimais. 

Seminare dalyvavo dešimties Lietuvoje veikiančių Migracijos departamento regioninių padalinių, kurie aptarnauja bei migracijos paslaugas teikia Lietuvos ir užsienio piliečiams,  vadovai.