FUNKCIJOS
- Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
- Koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
- Koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.
- Kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą arba prireikus koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą.
- Organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą.
- Rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.
- Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.
- Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.
- Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.
- Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
- Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
- analizuoja ir teikia padalinio vadovui siūlymus dėl ministerijos personalo poreikio ir efektyvaus jų panaudojimo, ministerijos darbo organizavimo tobulinimo.
- tvarko ministerijos kadrų rezerve esančių pareigūnų apskaitą ir organizuoja pareigūnų atšaukimą iš ministerijos kadrų rezervo.
- padeda ministerijos administracijos padalinių vadovams vykdyti ministerijos personalo adaptavimą ir integravimą ministerijoje.
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant vidaus administravimo teisės aktų projektus.
- pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, pareiškimus ir skundus.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- studijų kryptis – teisė;
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirtis – personalo valdymo patirtis;
- darbo patirties trukmė – 2 metai.
- Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
- kalba – prancūzų arba anglų arba vokiečių arba rusų;
- kalbos mokėjimo lygis – B2.