Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- tvarko ir apskaito skyriuje saugomas bylas ir dokumentus;
- tvarko archyvo kartoteką ir duomenis archyvo informacinės paieškos sistemoje;
- tvarko dokumentus (bylas) ministerijos dokumentų valdymo sistemoje; pagal kompetenciją registruoja ir tvarko dokumentus dokumentų valdymo sistemoje;
- išduoda susipažinti su skyriuje saugomomis bylomis ar dokumentais;
- rengia dokumentų projektus, susijusius su dokumentų valdymu;
- tvarko skyriaus bylas (dokumentus);
- pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus ir skundus;
- rengia dokumentų projektus, skyriaus ir departamento kompetencijos klausimais;
- laikinai nesant (atostogų, komandiruočių, nedarbingumo ir pan.) skyriaus darbuotojo, atlieka jo funkcijas;
- vykdo kitus departamento ir skyriaus vadovų pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją, ne mažesnę kaip 1 metų archyvaro darbo patirtį;
- būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, ministerijos teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimą ir valdymą, saugojimą bei su kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, susijusiais su ministerijos kompetencija;
- mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis Microsoft Office Word, Internet Explorer, Outlook Express;
- mokėti kaupti, sisteminti, valdyti, apibendrinti informaciją;
- mokėti anglų arba vokiečių, arba rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu (pagal Europass);
- būti komunikabiliam, darbščiam, pareigingam, kūrybingam, gebėti bendrauti;
- atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma, šiai pareigybei nustatytą vidaus reikalų ministro patvirtintame ministerijos administracijos padalinių pareigų, kurias einantiems asmenims reikia leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, sąraše.