Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- koordinuoja bendruomenės inicijuotos vietos plėtros iniciatyvos įgyvendinimą;
- dalyvauja rengiant teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl bendruomenės inicijuotos vietos plėtros iniciatyvos įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl bendruomenės inicijuotos vietos plėtros iniciatyvos įgyvendinimo rengimą;
- rengia ir teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl Europos regioninės plėtros fondo (toliau – ERPF) ir Europos socialinio fondo + (toliau – ESF+) lėšomis finansuojamų pažangos priemonių veiklų įgyvendinimo;
- rengia ir teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl Investicijų programos vadovaujančiosios institucijos rengiamų teisės aktų, reglamentuojančių ES fondų investicijų programos administravimo tvarką ir projektų administravimo ir finansavimo tvarką, projektų ir metodinių nurodymų, taip pat teikia pasiūlymus dėl teisės aktų, reglamentuojančių Investicijų programos administravimo tvarką ir projektų administravimo ir finansavimo tvarką, keitimo;
- atlieka suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir vertinimo atlikimą;
- apdoroja su stebėsena ir (ar) analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
- rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą skyriaus kompetencijos klausimais;
- koordinuoja ES fondų investicijų programos audito ar vadovaujančiosios institucijos rekomendacijų įgyvendinimą ir teikia audito ar vadovaujančiajai institucijai informaciją apie rekomendacijų įgyvendinimą;
- dalyvauja rengiant vidaus procedūrų, užtikrinančių vietos plėtros strategijų administravimo ir finansavimo taisyklių laikymąsi, aprašymus;
- atliekamus veiksmus registruoja ES investicijų administravimo informacinėje sistemoje (INVESTIS);
- konsultuoja priskirtos srities klausimais;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį Europos Sąjungos sanglaudos politikos įgyvendinimo srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Europos Sąjungos (toliau – ES) sanglaudos politikos formavimą ir įgyvendinimą, valstybės biudžeto, valstybės investicijų planavimą, dokumentų rengimo ir valdymo taisykles;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei rengti atitinkamas išvadas;
- būti gerai susipažinęs su dokumentų rengimo ir valdymo taisyklėmis;
- gebėti savarankiškai planuoti darbą;
- mokėti dirbti MS Office kompiuterinėmis programomis ir interneto naršyklėmis.