Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- tvarko piniginių lėšų apskaitą depozitinėje, kitų lėšų, mokėjimo kortelės, ministerijos vykdomų ES fondų investicijų programos lėšomis finansuojamų projektų sąskaitose, tvarko banko ir kitus apskaitos dokumentus, o tinkamai įformintus dokumentus įtraukia į apskaitą;
- tikrina nebiudžetinių įstaigų, kurioms ministerija skiria lėšų iš biudžeto finansuojamų programų įgyvendinimui, pateiktas piniginių lėšų panaudojimo ataskaitas ir kitus pagal sutartis privalomus dokumentus, tikrina iš kitų institucijų gautus išlaidų nurašymui pateiktus dokumentus ir registruoja juos apskaitoje;
- tvarko ministerijos gautinų ir mokėtinų sumų apskaitą ir rengia mokėtinų sumų ataskaitą;
- įveda duomenis į naudojamą buhalterinės apskaitos kompiuterinę programą ir atsako už įvestų duomenų atitikimą apskaitos dokumentams;
- tikrina sąskaitų likučius ir jų pagrindu sudaro ministerijos finansines ataskaitas bei formuoja Didžiąją knygą ir sudarytus buhalterinės apskaitos registrus;
- analizuoja apskaitos duomenų atitikimą Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo, viešojo sektoriaus apskaitos ir atskaitomybės standartų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą, reikalavimams, atlieka apskaitos įrašų korektiškumo kontrolę;
- apskaičiavus darbo užmokestį, patikrina mėnesio atsiskaitymus už socialinio draudimo įmokas bei įmokas valstybinei mokesčių inspekcijai;
- kas mėnesį rengia ir teikia valstybinei mokesčių inspekcijai pridėtinės vertės mokesčio deklaracijas;
- tinkamai saugo buhalterinius dokumentus;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu ir ne mažesnę kaip 2 metų profesinio darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų ūkinę - finansinę veiklą;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- būti gerai susipažinęs su dokumentų rengimo ir valdymo taisyklėmis;
- sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti darbą;
- būti pareigingas, darbštus, gebėti bendrauti;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: Microsoft Office Word ir Excel, Outlook Expresss, Internet Explorer.