Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus personalo valdymo klausimais;
- rengia ir (ar) dalyvauja rengiant nuoseklią personalo valdymo ir vystymo sistemą tenkinančią ministerijos žmogiškųjų išteklių poreikius (įskaitant, bet neapsiribojant naujų darbuotojų adaptacija ir jų integravimu, ugdymu, motyvavimu, karjera, organizacinės kultūros formavimu, papildomomis, efektyvią įstaigos veiklą padedančiomis užtikrinti, priemonėmis), užtikrina jos savalaikį tobulinimą ministerijoje;
- įgyvendina ir (ar) dalyvauja įgyvendinant ministerijos personalo valdymo ir vystymo sistemą;
- konsultuoja priskirtos veiklos srities klausimais;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio, su skyriaus veikla susijusius, departamento direktoriaus, skyriaus vedėjo pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (ne žemesnis kaip magistro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį personalo administravimo srityje;
- būti gerai susipažinusiam su Lietuvos valdžios ir valdymo institucijų bei įstaigų sistema, jų funkcijomis, vidaus reikalų sistema, jos struktūra, uždaviniais bei funkcijomis, su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo bei valstybės tarnybos santykius;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
- būti gerai susipažinusiam su dokumentų rengimo ir valdymo taisyklėmis, kitais dokumentų valdymą reglamentuojančiais teisės aktais;
- mokėti dirbti su funkcijų vykdymui reikalingomis kompiuterinėmis programomis (Microsoft Office paketu, Internet Explorer);
- būti pareigingam, saugoti informacijos konfidencialumą.