FUNKCIJOS
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
- Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
- Koordinuoja dokumentų administravimą.
- Koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
- Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
- Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
- Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
- Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
- Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
- Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
- Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
- Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
- Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
- Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
- Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
- Pagal kompetenciją organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja asmenų priėmimą pas ministerijos vadovybę, ministerijos administracijos padalinių ir įstaigų prie ministerijos vadovus.
- Pagal kompetenciją organizuoja, koordinuoja, kontroliuoja ir dalyvauja planuojant dokumentų valdymo reikalavimų įgyvendinimą ministerijoje ir kitose vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančiose įstaigose ir įmonėse.
- Pagal kompetenciją organizuoja ir koordinuoja ministerijos priimamojo veiklą. Vykdo ministerijos vadovybės ir ministerijos vadovybės kontroliuojamų pavedimų stebėseną.
- Pagal kompetenciją organizuoja ir vykdo asmenų aptarnavimą taikydamas vieno langelio principą jiems atvykus į ministeriją, asmenų aptarnavimą elektroniniais ryšiais, asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo stebėseną ir analizę.
- Laikinai nesant skyriaus vedėjo, atlieka skyriaus vedėjo funkcijas.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
- studijų kryptis – teisė (arba);
- studijų kryptis – informacijos paslaugos (arba);
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirtis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
- darbo patirties trukmė – 2 metai;
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
- darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.
- Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
- kalba – anglų arba rusų arba vokiečių;
- kalbos mokėjimo lygis – B1.