Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- teisės aktų nustatyta tvarka tikrina dokumentus, pateiktus apmokėjimui iš projektams skirtų ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšų, jų atitikimą pirkimo sutartims ir patvirtintoms sąmatoms ir įtraukia juos į buhalterinę apskaitą;
- registruoja apskaitoje projektams skirtų ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšų per VBAMS sistemą gautinas, gautas, panaudotas, perduotas, grąžintinas, sukauptas finansavimo sumas, sudaro ir sutikrina šių sąskaitų registrus (2, 4, 6, 7, 8 klasės sąskaitos);
- tvarko projektams skirtų ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšų apskaitą bankų sąskaitose, tvarko banko ir kitus apskaitos dokumentus, tinkamai įformintų dokumentų duomenis įtraukia į apskaitą;
- kiekvieno ataskaitinio mėnesio pabaigoje, ne vėliau kaip iki sekančio mėnesio 10 d. sudaro projektų, vykdomų iš ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšų registrus apie gautinas, gautas, perduotas, panaudotas, grąžintinas, sukauptas finansavimo sumas ir suderina šias sumas su didžiąja knyga ir biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaita (Forma Nr.2) pagal išlaidų ekonominės klasifikacijos kodus, finansavimo šaltinius, priemones;
- tikrina iš teisės aktuose nustatytų institucijų ir įstaigų gautus projektų, vykdomų iš ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšų, išlaidų nurašymui pateiktus dokumentus bei sutikrina duomenų atitikimą ES fondų investicijų programų kompiuterinės informacinės valdymo ir priežiūros sistemoje ES fondų investicijų programų posistemiuose patalpintai informacijai;
- tvarko projektų, vykdomų iš ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšų, kasinių išlaidų apskaitą pagal patvirtintas sąmatas;
- pasibaigus mėnesiui patikrina į naudojamos buhalterinės apskaitos kompiuterinę programą suvestų duomenų atitikimą apskaitos dokumentams;
- sudaro projektų, vykdomų iš ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšų, biudžeto vykdymo ir finansines ataskaitas, kurios reikalingos tarpinių ir metinių finansinių ataskaitų rinkinių (20 VSAFAS, 6 VSAFAS, 2 VSFAS, 3 VSAFAS, 5 VSAFAS ir kt.) sudarymui;
- teikia duomenis projektų vykdytojams apie panaudotas projektams skirtas ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšas tam, kad būtų tinkamai parengtos išlaidų deklaracijos;
- dalyvauja rengiant projektams skirtų ES fondų investicijų programų ir bendrojo finansavimo lėšų programų sąmatų projektus;
- tinkamai saugo buhalterinius dokumentus;
- vykdo kitus su departamento funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu ir ne mažesnę kaip 2 metų profesinio darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų ūkinę – finansinę veiklą, išankstinę finansų kontrolę ir atskaitomybę, dokumentų rengimo ir valdymo taisykles;
- būti gerai susipažinęs su teisės aktais, reglamentuojančiais Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų programavimą ir administravimą bei Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių lėšų valdymą ir apskaitą;
- gebėti praktiniame darbe taikyti buhalterinę apskaitą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus, viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (toliau – VSAFAS);
- sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti darbą;
- mokėti valdyti informaciją: ją kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti, rengti išvadas;
- mokėti dirbi šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, Outlook Express, Internet Explorer;
- būti susipažinęs su VBAMS sistema.