Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- vykdo gautų ir ministerijai, vidaus reikalų ministrui, vidaus reikalų viceministrams, ministerijos kancleriui, ministro patarėjams (toliau – ministerijos vadovybė), ministerijos patarėjams, departamentui adresuotų dokumentų registravimą, sisteminimą ir tvarkymą.
- registruoja, sistemina ir tvarko siunčiamus ir kitus dokumentus, pasirašytus ar patvirtintus ministerijos vadovybės, ministerijos patarėjų, departamento direktoriaus; gautus asmenų prašymus ir skundus;
- vykdo parengtų teisės aktų projektų, taip pat jų teikimų, kitų su teisės aktų projektų susijusių lydimųjų medžiagų teikimą į Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinę sistemą (TAIS);
- registruoja, sistemina ir tvarko gautus teisės aktus, priimtus ir pasirašytus vidaus reikalų ministro įsakymus, vidaus reikalų ministerijos kanclerio potvarkius;
- vykdo įsakymų, kuriuos vidaus reikalų ministras pasirašo kartu su kitų valstybės įstaigų vadovais, teikimą į Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinę sistemą (TAIS) pasirašyti;
- teikia vidaus reikalų ministro norminius įsakymus, taip pat kelių ministrų ir kitų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vadovų skelbiamų teisės aktų teikimą į Teisės aktų registrą (TAR);
- vykdo dokumentų, susijusių su Europos Sąjungos struktūrinės paramos bei kitos Europos Sąjungos paramos administravimu, tvarkymą;
- pagal kompetenciją dokumentus tiesiogiai perduoda (nukreipia, paskirsto) ministerijos vadovybei, ministerijos patarėjams, ministerijos administracijos padaliniams, įstaigoms prie ministerijos ar kitoms vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančioms įstaigoms ir įmonėms;
- ministerijos vadovybės, ministerijos patarėjų, departamento ar skyriaus vadovų peržiūrėtus dokumentus pagal rezoliucijas perduoda ministerijos administracijos padaliniams, įstaigoms prie ministerijos ar kitoms vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančioms įstaigoms ir įmonėms arba vykdytojams;
- grąžina ministerijos administracijos padaliniams, įstaigoms prie ministerijų ir kitoms vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančioms įstaigoms ir įmonėms dokumentus, parengtus pažeidžiant dokumentų rengimo ir valdymo reikalavimus;
- teisės aktų nustatyta tvarka pagal kompetenciją ministerijos dokumentų valdymo sistemoje tvarko dokumentus (bylas);
- teikia metodinę ir praktinę pagalbą dokumentų rengimo ir valdymo bei darbo su dokumentų valdymo sistema klausimais;
- pagal kompetenciją vykdo ministerijos dokumentų valdymo sistemoje dokumentų veiklos procesų stebėseną; departamento ir skyriaus vadovams teikia pasiūlymus dėl dokumentų rengimo ir tvarkymo bei dokumentų valdymo sistemos tobulinimo;
- atlieka elektroniniu paštu gautų dokumentų, pranešimų peržiūrą ir tvarkymą;
- teikia informaciją telefonu dokumentų tvarkymo klausimais (registravimą, dokumentų vykdytoją ir kt.);
- vykdo dokumentų išsiuntimą paštu ar per pasiuntinį; rengia ataskaitas apie dokumentų išsiuntimą;
- rengia dokumentų projektus skyriaus ir departamento kompetencijos klausimais;
- laikinai nesant (komandiruotės, atostogų, nedarbingumo metu ar pan.) skyriaus dokumentų tvarkytojo, vykdo jo funkcijas;
- vykdo kitus ministerijos vadovybės, departamento ir skyriaus vadovų pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją.
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, ministerijos teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimą ir valdymą viešojo administravimo institucijose, bei su kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, susijusiais su ministerijos kompetencija;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, pagal savo kompetenciją priimti sprendimus;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą;
- mokėti dirbti kompiuterinėmis programomisMicrosoft Office Word, Internet Explorer, Outlook Express.