Pareigų aprašymas

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas: 

  • apskaito valstybės biudžeto, Europos Sąjungos 2007–2013 m. ir 2014–2020 m. struktūrinės paramos ir kitos Europos Sąjungos paramos (toliau – ES parama) ir bendrojo finansavimo pinigines lėšas ministerijos biudžetinėje sąskaitoje ir tvarko šių lėšų kasinių išlaidų apskaitą;
  • tvarko piniginių lėšų apskaitą ministerijos pavedimų lėšų sąskaitose;
  • rengia ir spausdina mokestinius nurodymus ir mokėjimo pavedimus, naudodamasis banko Swedbank ir kitų bankų elektroninės bankininkystės paslaugomis, tvarko banko dokumentus ir tiksliai apskaito išlaidas pagal ekonominę klasifikaciją;
  • rengia mokėjimo pavedimus darbo užmokesčio ir kitų lėšų išmokėjimui į asmenines ministerijos darbuotojų sąskaitas banke;
  • registruoja apskaitoje tinkamai įformintas sąskaitas faktūras ir kitus apmokėjimui skirtus dokumentus;
  • rengia ir teikia Turto valdymo ir ūkio departamentui prie VRM teisės aktuose nustatytos formos pranešimus dėl ministerijos tiesiogiai įsigyto nematerialaus, ilgalaikio ir trumpalaikio materialaus turto;
  • vykdo kasos operacijas, susijusias su pinigų judėjimu kasoje;
  • pildo kasos knygą ir atsako už joje esančių duomenų tikrumą bei ūkinių operacijų teisėtumą;
  • kiekvieną dieną sudaro kasos ataskaitas apie pinigų gavimą ir išlaidas;
  • pildo apyvartos žiniaraštį (pagal vykdomuosius raštus), deponuoto darbo užmokesčio apskaitos žurnalą;
  • įveda duomenis į naudojamą buhalterinės apskaitos kompiuterinę programą ir atsako už įvestų duomenų  atitikimą apskaitos dokumentams;
  • tinkamai saugo bei apskaito kasoje laikomus numeruotus blankus, iš areštuotų bei kitų asmenų paimtus daiktus, pinigus, kitas vertybes;
  • tinkamai saugo buhalterinius dokumentus;
  • vykdo kitus departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo vienkartinio pobūdžio pavedimus. 

Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: 

  • turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją ir turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinio darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
  • būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų ūkinę – finansinę veiklą;
  • būti gerai susipažinęs su dokumentų rengimo ir valdymo taisyklėmis;
  • sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti darbą;
  • būti pareigingas, darbštus, gebėti bendrauti;
  • mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: Microsoft Office Word ir Excel, Outlook Express, Internet Explorer.