Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant, keičiant ir įgyvendinant ministerijos komunikacijos strategiją, metinius ir ketvirtinius komunikacijos planus;
- viešina ministerijos ir pagal poreikį jos valdymo srityse veikiančių įstaigų veiklą, dalyvauja formuojant teigiamą ministerijos įvaizdį visuomenėje ir užtikrinant tinkamą ir operatyvų visuomenės ir žiniasklaidos informavimą;
- pagal savo kompetenciją įgyvendina Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo ir Visuomenės informavimo įstatymo nuostatas, reglamentuojančias valstybės institucijų informacijos apie savo veiklą teikimą ir paskelbimą;
- rengia ir platina pranešimus žiniasklaidai, pagal savo kompetenciją rengia medžiagą ir koordinuoja ministerijos vadovybės interviu žiniasklaidai su ministerijos kuruojamomis sritimis susijusiomis temomis;
- stebi ir analizuoja visuomenės informavimo priemonių ir valstybės institucijų teikiamą viešąją informaciją apie ministeriją ir jos kuruojamas sritis, teikia pasiūlymus ministerijos vadovybei dėl komunikacijos tobulinimo ir veiklos viešinimo;
- konsultuoja ministerijos administracinius padalinius ir, pagal poreikį, kitas ministerijos valdymo srityse veikiančias įstaigas dėl informacinių pranešimų platinimo ir renginių, viešinimo strategijos, viešinimo paslaugų įsigijimo, taip pat dėl konferencijų, seminarų, diskusijų ir kitų pristatomojo pobūdžio renginių organizavimo ir viešinimo;
- užtikrina efektyvų viešintinos informacijos rinkimą iš ministerijos administracinių padalinių;
- prižiūri ministerijos interneto svetainės naujienų skiltį, inicijuoja ir koordinuoja informacijos pateikimą ministerijos interneto svetainėje;
- kuria turinį (rašytinį ir vaizdinį) ir administruoja ministerijos paskyras socialiniuose tinkluose;
- pagal kompetenciją užtikrina aktualios informacijos publikavimą ministerijos socialinių tinklų paskyrose;
- stebi ministerijos valdymo srityse veikiančių įstaigų ir institucijų, su kuriomis bendradarbiaujama tarpinstituciniu lygiu, socialinių tinklų paskyras;
- palaiko glaudžius ryšius ir aktualius kontaktus su ministerijos valdymo srityse veikiančių įstaigų komunikacijos, viešųjų ryšių struktūriniais padaliniais ir darbuotojais, atsakingais už įstaigų tarpinstitucinę komunikaciją;
- bendradarbiauja su ministerijos administraciniais padaliniais, įstaigomis prie ministerijos ir kitomis vidaus reikalų ministro valdymo srityse veikiančiomis įstaigomis, kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis;
- pagal kompetenciją atstovauja ministeriją įvairiuose viešinimo projektuose, projektinėse darbo grupėse ministerijoje ir kitose institucijose;
- įgyvendina vidaus reikalų ministro patvirtintas komunikacijos strategijas bei trumpalaikius visuomenės informavimo ir komunikavimo planus;
- vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti komunikacijos arba žurnalistikos arba lietuvių kalbos filologijos studijų krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir įgytą magistro kvalifikacinį laipsnį;
- turėti 3 metų darbo patirtį komunikacijos ir (arba) ryšių su visuomene ir (arba) žiniasklaidos srityje;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu (pagal Europass);
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, ministerijos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, visuomenės informavimą, komunikavimo etiką, informacijos teikimo principus;
- mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti analitinę medžiagą ir atitinkamas išvadas;
- sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- mokėti dirbti kompiuterio programomis Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Internet Explorer, Outlook Express.