Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- dalyvauja rengiant Europos Komisijai teikiamas metines ir galutinę programų įgyvendinimo ir vertinimo ataskaitas;
- planuoja programų finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų panaudojimą;
- rengia teisės aktų, susijusių su programų įgyvendinimu Lietuvoje, projektus, derinant juos su nacionaliniais ir Europos Sąjungos teisės aktais, ir teikia juos tvirtinti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
- pagal kompetenciją nagrinėja įgaliotosios institucijos parengtus teisės aktus (tvarkas), susijusius su programų įgyvendinimu Lietuvoje, ir teikia dėl jų rekomendacijas;
- derina projektų sutartis ir jų pakeitimus, kuriose numatyta projekto vykdytojui skiriama finansinė parama bei šių lėšų panaudojimo, finansavimo ir kitos sąlygos;
- vykdo pavedimus, rengia pažymas, išvadas bei atsako į užklausas, susijusias su fondų administravimu;
- vykdo priskirtų projektų įgyvendinimo priežiūrą;
- vykdo kitus su ministerijos ir departamento funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti ministerijos strateginiai tikslai.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti socialinių mokslų studijų srities teisės arba viešojo administravimo krypties aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį, administruojant Europos Sąjungos finansinę paramą;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu (pagal Europass);
- būti gerai susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Europos Sąjungos teisės aktais, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, susijusiais su skyriui pavestų uždavinio ir funkcijų vykdymu;
- išmanyti raštvedybos, teisės aktų rengimo taisykles;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programomis.