Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- pildo darbo užmokesčio korteles ir skaičiuoja darbo užmokestį ministerijos darbuotojams;
- apskaičiuoja darbo užmokestį darbuotojams, išlaikomiems iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų ir 2021 – 2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programų, kitos Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitų lėšų, gautų iš tarptautinių organizacijų, užsienio valstybių ir pan., pagal patvirtintas sąmatas ir teikia ataskaitas dėl šių lėšų panaudojimo ir išlaidų pripažinimo tinkamomis;
- apskaičiuoja ir išskaito iš darbo užmokesčio fizinių asmenų pajamų mokestį, įnašus socialiniam draudimui, alimentus ir kt. bei perveda juos pagal paskirtį;
- rengia ir teikia Lietuvos statistikos departamentui darbo apmokėjimo ataskaitas, socialinio draudimo įstaigoms – socialinio draudimo įmokų ataskaitas, valstybinei mokesčių inspekcijai – pajamų mokesčio deklaracijas;
- kas mėnesį apskaičiuoja ministro fondą, skirtą reprezentacinėms išlaidoms;
- tvarko ministerijos darbuotojų nedarbingumo pažymėjimus ir pateikia pranešimus dėl pašalpos skyrimo Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybai per Elektroninę draudėjų aptarnavimo sistemą;
- tvarko vykdomuosius raštus ir jų apskaitą;
- įveda duomenis į naudojamą buhalterinės apskaitos kompiuterinę programą ir atsako už įvestų duomenų atitikimą apskaitos dokumentams;
- rengia valstybės valdžios, valdymo, teisėsaugos, vidaus reikalų, saugumo, kitų viešosios tvarkos ir visuomenės apsaugos institucijų ir įstaigų etatų ir struktūros plano įvykdymo ataskaitas bei darbuotojų skaičiaus ir darbo užmokesčio ketvirtines ataskaitas;
- tinkamai saugo buhalterinius dokumentus;
- naudojantis skyriuje bei ministerijos Administravimo departamento Informacijos ir dokumentų skyriuje sukauptais dokumentais, ruošia suinteresuotiems asmenims pažymas apie darbo užmokestį;
- vykdo ir kitus departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo vienkartinio pobūdžio pavedimus.
Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu ir ne mažesnę kaip 2 metų profesinio darbo patirtį buhalterinės apskaitos srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų ūkinę-finansinę veiklą;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- būti gerai susipažinęs su dokumentų rengimo ir valdymo taisyklėmis;
- sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti darbą;
- būti pareigingas, darbštus, gebėti bendrauti;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: Microsoft Office Word ir Excel, Outlook Expresss, Internet Explorer.